Autan spune „Stop!” ţânţarilor.

Bine v-am regăsit!

În cele ce urmează am să vă povestesc pe scurt cum am scăpat eu de grija ţânţarilor.

Vă mărturisesc că până să descopăr acest produs, aveam o mare problemă în fiecare vară din cauza acestor insecte. Cu siguranţă fiecare dintre voi a fost înţepat de ţânţari, pe unii îi deranjează, altora le este indiferent.

Ei bine, eu mă încadrez în prima categorie, cea deranjată de aceste insecte. Astfel că am încercat spray-ul repelent împotriva ţânţarilor, Autan, încă de când a aparut. 

Trebuie menţionat faptul că efectul acestui produs se diminuează dupa aproximativ 4 ore, deci trebuie reaplicat pentru eficacitate maximă. Este potrivit întregii familii şi se poate aplica şi pe faţă fără niciun fel de problemă(nu vă apar iritaţii sau alte efecte adverse, o spun din experienţă).

Desi la început am fost puţin sceptică în privinţa lui, în cazul meu a dat rezultate, sunt foarte mulţumită de el şi voi continua să îl folosesc(nu lipseşte din bagajele mele 😀 ). Mai jos este o imagine cu varianta de Autan pe care eu o folosesc.

Îl recomand tuturor cu toată încrederea!

379-545-large

Lasă un răspuns

