Recomandare în materie de mascara

Bună, fetelor!

Astăzi m-am gândit să vă fac o recomandare în materie de mascara.

Am început să mă machiez pe la vârsta de 14 ani, pe când eram componenta unei trupe de dansuri moderne pe plan local. Atât eu cât şi celelalte fete din această formaţie simţeam nevoia de a fi deosebite în timpul spectacolelor, astfel că am început să ne machiem, fiecare cum se pricepea mai bine.

La început nu investeam foarte mult în produsele pentru make-up, astfel că erau de calitate slabă. Cu timpul am simţit nevoia să încerc produse mai calitative, rezistente la apă şi la transfer. Multă vreme am folosit mascara achiziţionată dintr-un catalog de produse aparţinând unei firme care vinde în regim MLM, însa în timp eram tot mai nemulţumită de aceasta. Însă într-o zi am văzut o reclamă televizată la o mascara de la Maybelline New York şi mi-am spus că este momentul să o încerc. De atunci suntem de nedespărţit. 🙂

Este vorba, mai exact, despre The Colossal Volume Express Mascara(varianta galben+mov pe ambalaj – a se vedea foto).

De ce îmi place acest rimel? În primul rând pentru că oferă genelor mele un volum „WOW!” începând de la baza genelor, datorită colagenului din compoziţie; în al doilea rând, este rezistent la apă şi nu curge, rămânând intact pe gene pe parcursul întregii zile. Are un mare plus şi la capitolul „demachiere” deoarece se îndepărtează cu uşurinţă şi nu rupe genele(cum am întâlnit în cazul altor rimeluri).

Pentru a obţine un rezultat cu adevărat spectaculos dar şi un volum colosal, vă recomand aplicarea acestui rimel cu uşoare mişcări în forma literei „Z” ce ajută şi la separarea genelor. În cazul în care se doreşte aplicarea a două straturi de mascara, secretul este să aşteptaţi până la uscarea completă a primului strat, pentru că astfel evitaţi aspectul încărcat al genelor.

Nu mai rămâne decât să îl încercaţi şi voi, pentru a vă convinge de calitatea acestuia!

maybelline-new-york-the-colossal-volum--express-mascara

Un gând despre &8222;Recomandare în materie de mascara&8221;

  1. Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword….wait there’s even more Now what if i told you there was a simple WordPress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That’s right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin

    Apreciază

Lasă un răspuns

