Îți dorești o manichiură perfectă? Ai găsit soluția!

Dragile mele, în cazul în care vă doriți o manichiură perfectă și sunteți din localitatea Galați, aici ați găsit soluția!

Se știe că sunt fan al manichiurii în gel și am vizualizat multe pagini ale fetelor stilist-protezist care efectuează acest gen de manichiuri, însă niciuna nu m-a încântat mai tare ca domnișoara care face obiectul postării mele de astăzi.

Poate o știți deja sau poate nu, dar eu simt nevoia să o menționez(și credeți-mă că îi fac reclamă gratuită, întrucat nici macar nu o cunosc personal 🙂 ), este vorba despre Claudia, a cărei pagini poate fi accesată aici:

http://r.clickup.ro/SzS9

Această fată are mâini de aur! Lucrează atât de finuț, iar unghiile sunt atât de naturale… Ce să mai vorbesc despre cum le pictează – ca o adevărată profesionistă! Totul este la superlativ! Este o reală încântare să îi ”răsfoiesc” profilul. Iar prețul unei astfel de manichiuri este accesibil oricui!

Claudia, draga mea, îți transmit public toată stima mea și te sfătuiesc să o ții tot așa, pentru că se vede cu ochiul liber că aceasta este vocația ta!

Mult succes pe viitor!

P.S.: Sper că nu te-ai supărat pe mine pentru că am îndrăznit să îmi însușesc câteva dintre pozele tale, pentru a face un colaj demonstrativ din ele… 😀

page

Lasă un răspuns

