Astăzi m-am răsfățat

Astăzi m-am răsfățat puțin, mi-am dedicat ziua mie și am mers la Claudia să îmi pun și eu unghiuțe, că tot se apropie sărbătorile pascale! 😀

Cum care Claudia? Cea despre care vă scriam zilele trecute că lucrează într-o manieră profesionistă și că pur și simplu nu poți trece cu vederea realul ei talent(http://r.clickup.ro/SzS9).

Mă declar pe deplin mulțumită de rezultat, întrucât știam cât de dificil este să scoți ceva din unghiile mele, cu mențiunea că manichiura este mult mai drăgălașă în realitate. ❤

În cazul în care nu sunteți mulțumite de manichiuristele voastre sau ați revenit la sentimente mai bune în ceea ce privește manichiura în gel ori doriți să încercați acest tip de manichiură pentru prima dată, vă recomand să apelați cu toată încrederea la Claudia, garantându-vă că nu veți regreta.

Acum că am cunoscut-o și personal, îmi e și mai dragă!

Mult succes, draga mea!

11037481_438692889640559_684826127837782187_n

Lasă un răspuns

