Am început săptămâna cu dreptul

Fericire mare pe capul meu !! 🙂 De ce? Mai știți voi că zilele trecute vă scriam despre faptul că anul acesta iepurasul de Paște a venit mai devreme? Fusesem aleasă între persoanele care urmau să testeze în intimitatea propriului lor cămin pila electrică Scholl Velvet Smooth cu particule de diamant. Ei bine, astăzi am fost contactată de către curier ca să îmi înmâneze mult-așteptatul colet de la BUZZStore și Scholl România!! ❤

Nerăbdătoare, cum sunt din fire, am și desfăcut coletul, nu înainte de a filma întregul proces ca dovadă pentru sceptici! Filmarea poate fi urmărită aici:

http://r.clickup.ro/Sz1E

Sunt foarte încântată de produsele primite, mai exact de pila electrică Scholl Velvet Smooth cu particule de diamant(care chiar că îți iau ochii) și de serul intensiv hidratant pentru picioare.

Am în plan ca în această seară să le și testez și să vă împărtășesc la cald primele impresii despre cele două produse Scholl Velvet Smooth!

Ce să mai… Produsele au ajuns la fix, sincronizarea a fost perfectă, întrucât de joi vine cu adevărat primăvara, renunțăm la ghetuțe și trecem la balerini, ori pentru asta avem nevoie de piciorușe impecabile, fără călcâie crăpate, fără piele îngroșată…

BUZZStore și Scholl România, vă iubesc! ❤

Zic să nu mai pierdeți timpul și să vă înscrieți și voi în comunitatea BUZZStore chiar acum!

Campaniile lor sunt reale și deja v-am demonstrat asta!

Accesați linkul de mai jos pentru a vă crea contul vostru de BUZZ-er:

http://r.clickup.ro/Sz1h

Mult succes!

IMG_20150407_142919

Lasă un răspuns

