Review Deodorant Rexona Cotton Fresh

Salutări!
M-am tot gândit dacă să scriu acest review sau nu, însă am considerat că este dreptul meu să îmi spun părerea despre acest produs, după cum urmează: până pe la începutul primăverii foloseam deodorante antiperspirante sub formă de stick și mă consideram mulțumită de ele, însă odată cu apariția temperaturilor mai ridicate am trecut la deodorante-spray pe motiv că, datorită transpiranției ceva mai abundente, cel solid pătează hainele în zona axilei.

După părerea mea, nu există pe piață deodorant antiperspirant solid care să nu se ia pe haine. Sau cel puțin nu am găsit eu până acum(și credeți-mă că am testat muuulte).

În fine, obiectul acestei postări îl face deodorantul-spray Rexona Cotton Fresh. Nu mai utilizasem de mult dodorant sub formă de spray de la această firmă de produse de îngrijire și l-am ales deoarece în trecut eram fanul ei No. 1! Însă calitatea lui de acum nu m-a dat pe spate, ba dimpotrivă, m-a cam dezamăgit! Are în compoziție mult prea mult alcool, așa încât mă usturau axilele pe parcursul întregii zile, ca să nu mai spun că miroase cam greoi(în condițiile în care ma așteptam să miroasă fresh)… Mai mult decât atât, la un moment dat, după o aplicare post-depilatorie, m-am pricopsit cu o iritație de toată frumusețea, motiv pentru care m-am văzut nevoită să îl înlocuiesc cu ceva mai soft.

Dragă echipă Rexona, nu am nimic cu voi, însă consider că postările de genul ar trebui să vă tragă un semnal de alarmă și să faceți ceva în sensul acesta…

Rexona-Women-Cotton-450x450_tcm72-312618

Lasă un răspuns

