Batiste – șampon uscat

După ce zilele trecute anunțam pe blog că în sfârșit am primit spre testare șamponul uscat de la Batiste, varianta XXL Volume, travel size, astăzi am avut răgaz să îl și folosesc, să mă conving dacă e așa cum am tot citit despre el. Știți voi… Eu, Toma necredinciosul! 🙂

De fapt, am lăsat părul să se îngrașe în mod intenționat, tocmai pentru că eram nerăbdătoare să îl încerc.

Rezultatul? Pur și simplu WOW! Nu am făcut decât să pulverizez șamponul uscat la rădăcina părului și apoi să masez energic, pentru că altfel mi-ar fi rămas pudra aceea albă pe păr, iar eu cum sunt brunetă s-ar fi văzut foarte inestetic. Părul s-a revigorat și a avut volum instantaneu, arătând ca proaspăt spălat chiar și după mai multe ore de la utilizare.

Acum pot confirma tot ce am citit până acum despre acest produs revoluționar!

Categoric, voi continua să îl folosesc!

LATER EDIT 1: Mi-am făcut provizii, dacă tot e la ofertă! 🙂

IMG_20150814_144502

LATER EDIT 2: Am filmat un scurt clipuleț în care puteți vedea cît de repede îmi revigorez bretonul cu ajutorul acestul produs, pe care îl puteți vizualiza aici.

Vă pup cu drag!

 

5 gânduri despre &8222;Batiste – șampon uscat&8221;

  1. ANCA GABRIELA LUPU zice:

    si eu l-am testat, si am ramas cu gura cascata cand am vazut ce face, si eu il voi cumpara si recumpara. Este foarte bun, si desi , recunosc, inainte nu credeam ca poate face ceea ce promite, i nsa da, am vazut ca nu este laudat degeaba

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

