Comanda mea Avon din campania 09

Hello!

Am reușit în sfârșit să îmi ridic și eu comanda Avon!
Mi-am comandat de la o doamnă foarte drăguță un spumant de baie cu rodie și bujor pentru că îmi place la nebunie cum miroase dar și pentru că era la ofertă și un ruj într-o nuanță pe care mi-o doream și pe care o căutam de mult.

Tocmai când mă jurasem că nu îmi voi mai achiziționa niciun ruj de la Avon deoarece nu prea se potrivesc nuanțele din catalog cu cele reale(cel puțin în cazul meu), s-a nimerit ca cel comandat acum să fie așa cum mi-am dorit eu și pe deasupra și destul de persistent! Deși în imagine pare destul de închis la culoare și ciudățel, pe buze este absolut demențial! ❤
Vor urma review-uri ale acestor două produse, evident!
Chiar sunt foarte încântată de produsele primite.

Voi ce v-ați comandat de la Avon din campania 9?

IMG_20150629_120754

6 gânduri despre &8222;Comanda mea Avon din campania 09&8221;

  1. itsjulilove zice:

    Fiind reprezentant AVON chiar azi am ”băgat” comanda :)). Pentru mine am comandat niște perle bronzante Avon Glow – pe care vreau să le folosesc la contouring-ul feței (să vedem acum dacă sunt cum arată în catalog) și un corector de care sunt foarte mulțumită, de la COLORTREND. Și era să uit de parfumul Little Black Dress Eau Fraiche (e nou). 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

