Elmiplant Sun Tropical Escape – Ulei pentru bronzare cu SPF 6

Bună, dragile mele!

Tocmai pentru că suntem în plin sezon, m-am gândit să vă scriu astăzi despre un ulei pentru bronzare care m-a ajutat să am un bronz frumos și uniform: Elmiplant Sun Tropical Escape, cu SPF 6.

Am ales un ulei pentru bronzare cu un factor de protecție atât de mic deoarece eu am pielea pigmentată(nu sunt creolă, dar nici albă), nu mă înroșesc, ci mă înnegresc direct! Știu, toate v-ați dori o astfel de piele! 😀

Mereu am fost mulțumită de calitatea produselor Elmiplant și câteva dintre ele fac parte din rutina mea zilnică.

Varianta Tropical Escape este lansată vara aceasta și eram foarte curioasă să o încerc deoarece mă săturasem de uleiurile și loțiunile pntru plajă care miroseau a clasicul betacaroten. Ei bine, uleiul acesta chiar că te trimite cu gândul la o vacanță într-o destinație exotică!

Ca și compoziție, acest ulei pentru bronzare are o formulă îmbogățită cu un complex de uleiuri exotice din nuci de argan, de maracuja și de Brazilia, care hidratează și oferă pielii îngrijirea de care are nevoie, o elasticizează și o catifelează, iar factorul de protecție solară protejează pielea de efectele nocive ale soarelui.

Elmiplant Sun Tropical Escape are o textură lejeră care se absoarbe rapid în piele, ajutând totodată la fixarea și menținerea bronzului.

Mie îmi place foarte mult! ❤ Îl recomand cu dragă inimă!

Voi ce produse pentru bronzare folosiți?

elmiplant-ulei-bronzant

Lasă un răspuns

