THE LIEBSTER AWARD || TAG

liebster-award-624x333

Salutări, fetelor

Nu mică mi-a fost mirarea când am fost anunțată de Iulia de la JLoveBlogger că m-a nominalizat pentru THE LIEBSTER AWARD!

Îți mulțumesc frumos, Iulia!  Chiar m-ai făcut să mă simt importantă în marea aceasta de blogger-ițe! 🙂

Zic să nu mai amân momentul și să dau curs invitației de a răspunde celor 11 întrebări propuse de Iulia:

  1. Care crezi că sunt calitățile pe care trebuie să le aibă un blogger? – Ei bine, cred că cea mai importantă calitate pe care trebuie să o aibă un blogger este persuasivitatea(puterea de a-și convinge auditoriul, respectiv cititorii, despre cele postate).
  2. Consideri că ai unele sau toate calitățile pe care le-ai menționat mai sus? – Da! Am răspuns fără să stau prea mult pe gânduri, pentru că dovadă a persuasivității mele sunt persoanele care au achiziționat diverse produse la recomandările mele de pe blog! 🙂
  3. Consideri că ar putea ieși ceva profitabil de pe urma blogului pe care îl deții? – Încă nu m-am gândit la asta, dar de ce nu? Este și o zicală în acest sens: ”Fă ce-ți place și vor veni și banii!”…
  4. Există cineva care te-a inspirat să-ți creezi propriul blog? Dacă nu, ce te-a determinat să ai un blog, pe lângă ceea ce faci deja? – Nu m-a inspirat cineva în mod concret. Blogul meu a apărut din dorința de a împărtăși cu lumea întreagă micile mele trucuri și descoperiri în materie de health&beauty.
  5. Care este idolul tău în viață (dacă ai)? – Nu am un idol. Consider că fiecare persoană e unică. Nu poți aspira să fii ca cineva anume, deoarece tu ai propriul tău destin, poate total diferit/opus de cel al idolului și de ce să fii mai apoi dezamăgită de faptul că nu i-ai călcat pe urme acestuia?
  6. Ce reviste citești de obicei? – Citesc revista Glamour încă din preadolescență(când o împrumutam de la sora mea mai mare) și de câțiva ani răsfoiesc cu plăcere revista Unica.
  7. Înainte să scrii ceva pe blog, te gândești mult? – Nu! Ideile îmi vin instantaneu, de regulă în cele mai nepotrivite situații, astfel că uneori mă văd nevoită să îmi notez în agendă pentru a nu-mi pierde inspirația de moment! 🙂
  8. Care crezi că este cel mai mare defect al tău? – Cel mai mare defect al meu este acela că sunt nerăbdătoare! Stau foarte prost cu răbdarea, deși sunt conștientă că multe lucruri nu pot fi gata cât ai bate din palme. Și totuși…
  9. Dar cea mai mare calitate? – Ambiția este cea mai mare calitate a mea! Când îmi propun ceva, sunt în stare să mut și munții din loc numai să reușesc!
  10. Te-ar tenta să ai și un canal de youtube care să aibă legătură cu blogul? Dacă ai, preferi să postezi pe vlog mai mult sau pe blog? – Dețin un canal de YT! însă este novice… Din motive personale prefer să mă exprim mai mult în scris. Însă pe viitor intenționez să explorez mai mult latura aceasta a vlog-ingului.
  11. De când ai propriul blog? – Blogul meu împlinește astăzi un anișor! Acesta este și motivul pentru care am ales să scriu această postare în această minunată zi de 6 august! 🙂

capture-20150806-094322

Nominalizările mele sunt următoarele:

Și cam atât, întrucât nu prea cunosc bloguri noi și care să nu fi fost nominalizate…

Întrebările mele pentru voi sunt:

  1. De cât timp deții blogul?
  2. Ce te-a determinat să îți deschizi un blog?
  3. În ce domeniu ai înscrie blogul tău? Argumentează alegerea.
  4. Ce reprezintă blogging-ul pentru tine?
  5. În această activitate – a blogging-ului – scrii într-un stil propriu sau te lași influențată de bloggeri cu experiență?
  6. Numește 3 bloguri pe care le vizitezi des și de ce.
  7. Care este sursa ta de inspirație?
  8. Ce ar trebui să știe ceilalți bloggeri despre tine?
  9. Unde îți vezi blogul peste 3 ani?
  10. Prin ce se diferențiază blogul tău de multitidinea de bloguri din blogosferă?
  11. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci doar pentru că împrejurările te-au adus aici?

Iată și regulile:

  • să-i mulțumești persoanei care te-a nominalizat menționând în postare link-ul către blogul ei;
  • să răspunzi la toate întrebările primite;
  • să nominalizezi la rândul tău bloggeri;
  • să formulezi 11 întrebări la care să răspundă cei nominalizați de tine;
  • nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  • sa le trimiți celor nominalizați un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.

Vă pup și vă doresc spor la scris!

2 gânduri despre &8222;THE LIEBSTER AWARD || TAG&8221;

Lasă un răspuns

