THE VERSATILE BLOGGER AWARDS || TAG

aq

Salutare, dragile mele!

Astăzi am revenit cu o postare fresh, mai exact un tag numit THE VERSATILE BLOGGER AWARDS, la care am fost nominalizată de Irina.

Nu am mai auzit despre acesta, însă citind postarea Irinei m-am luminat puțin, așa că zic să nu mai trag de timp și să încep.

Tag-ul THE VERSATILE BLOGGER AWARDS are și câteva reguli pe care le voi enumera în cele ce urmează:

  1. Mulțumește-i persoanei care ți-a spus de tag: Irina, apreciez că te-ai gândit și la mine, înseamnă mult pentru mine!
  2. Include link-ul către blogul respectivpe Irina o puteți găsi AICI.
  3. Alegeți 15 bloggerițe pe care le urmăriți constant sau pe care le-ați descoperit recentLa sfârșitul postării voi face și nominalizările.
  4. Lasă link la ultima lor postare pentru a le anunța de tag.

Și acum să vă dezvălui ce presupune acest tag: prin intermediul acestuia veți afla 7 lucruri despre mine(le voi alege pe cele pe care eu le consider importante):

  • Sunt o persoană foarte ambițioasă! Când îmi propun ceva, sunt în stare să mut și munții din loc numai să reușesc!
  • Sunt perseverentă, niciodată nu mă dau bătută numai pentru că un lucru nu mi-a ieșit de la prima încercare.
  • Sunt foarte organizată în absolut tot ceea ce fac, chiar și lucrurile din poșetă au ordinea lor bine stabilită, că tot se spune că ordinea e cea care lipsește din geanta unei femei.
  • Sunt foarte sociabilă și am abilități de comunicare și interrelaționare foarte bine dezvoltate.
  • Am o intuiție fabuloasă pe care o urmez întocmai, deoarece atunci când nu am ascultat-o am avut de pierdut.
  • Când întâmpin o problemă nu mă lamentez ci caut și în gaură de șarpe soluții pentru rezolvarea acesteia.
  • Am două hobby-uri pe care le practic ori de câte ori îmi permite timpul, respectiv gătitul și pescuitul – ambele mă relaxează și mă ajută să mă detașez de atmosfera cotidiană.

Cam atât despre mine pentru moment.

A venit rândul și altor blogger-ițe să scrie câte ceva despre ele, după cum urmează: IuliaCristinaAndrabeautybazarserendipityy9ManuelaAndreeaAdriaAlina, și cam atât…

De asemeni, acest tag poate fi preluat de către oricine! Dați-l mai departe fără ezitare!

Vă pup și revin curând!

Un gând despre &8222;THE VERSATILE BLOGGER AWARDS || TAG&8221;

Lasă un răspuns

