Produse care m-au dezamăgit

Hello, girls!

Astăzi făcând curățenie printre produsele mele de îngrijire am remarcat că ar cam fi câteva de care nu sunt chiar așa de încântată, așa că am filmat pentru voi un scurt clipuleț cu și despre acestea.

Nu sunt multe la număr, însă îmi stăteau pe creier și nu m-am putut abține să nu vorbesc despre ele, cu riscul de a supăra pe cineva.

În fond și la urma urmei, este doar o părere sinceră de care ar trebui să se țină cont într-o manieră constructivă și poate fi doar un caz singular – evident că un produs nu poate mulțumi pe toată lumea, suntem diferiți și asta ne face speciali.

Sper să vă placă și să-mi dați like, share și să vă abonați la canalul meu pentru că urmează filmulețe din ce în ce mai interesante!

Țineți aproape! 🙂

2 gânduri despre &8222;Produse care m-au dezamăgit&8221;

  1. Aceeasi parere am si eu despre Eyelinerul de la Miss Sporty…pensula este horror! Si legat de scrubul de la I love… nu l-am folosit, dar am o crema de corp de la ei si regret ca am dat 40 de lei pe o crema ce nu simt ca imi hidrateaza macar la nivel mediu pielea.
    Apropo, foarte tare video-ul. La mai multe! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

