Despre aparatul de curățat scame

Hei, fetelor!

Deoarece am văzut la prognoza meteo că vremea se va răci considerabil am început să fac revizia la îmbrăcămintea de toamnă-iarnă atât în dulapul meu cât și al soțului.

Pe când inspectam de zor hainele lui am dat peste un pulover pe care el îl îndrăgește foarte tare dar care se scămoșase destul de serios de la atâtea purtări și cum eram conștientă că nu este încă pregătit să renunțe la el, mi-am făcut puțin timp și am început să îl curăț de scame, însă nu vă închipuiți că le-am îndepărtat cu unghiile, una câte una, ci cu ajutorul unui aparat electric pentru curățat scame.

Vă spun că face minuni! Redă hainelor scămoșate aspectul de nou!

Primul aparat pentru curățat scame l-am achiziționat acum aproximativ 3 ani de zile de pe internet, era micuț și funcționa cu două baterii(care se consumau destul de repede, ca să fiu sinceră). Apoi mi-a venit ideea de a căuta unul de capacitate mai mare și care să se alimenteze la priză, ca să nu mai achiziționez așa des baterii. Și chiar am găsit unul de care sunt foarte încântată, a fost dublu ca preț, l-am achiziționat dintr-un magazin de aparatură electrocasnică, îl folosesc foarte des de aproape un an și jumătate de când l-am cumpărat și își face foarte bine treaba.

Așa că dacă și voi aveți articole vestimentare pe care le îndrăgiți dar pe care nu le mai puteți îmbrăca deoarece sunt scămoșate, nu le aruncați! Mai bine investiți într-un aparat pentru curățat scamele și ați rezolvat problema!

Astfel scăpați și mai ieftin decât dacă ați achiziționa îmbrăcăminte nouă, deorece cel mai ieftin aparat de scame costă în jur de 13 lei.

Avantajos, nu-i așa?

Acum priviți diferența dintre porțiunea curățată de scame cu aparatul și porțiunea scămoșată:

12067246_1180849858608891_2096974606_n

Așa-i că am avut dreptate? 🙂

Lasă un răspuns

