Experiența SPORTS.Woomie

”Fă-ți vara sanie și iarna car”… cam după acest principiu m-am ghidat eu când am lansat prima mea comandă pe site-ul despre care vă vorbesc astăzi.

Era prin luna martie(anul curent), sufeream de insomnie și ”răsfoiam” timeline-ul profilului meu de Facebook în miez de noapte, când am văzut o reclamă la un site despre care nu mai auzisem până atunci, reclamă ce anunța mari reduceri de preț, de până la 90% la produsele unor firme renumite, din câte îmi amintesc.

Ce să zic? Suna destul de tentant, așa că am aruncat o privire pe site, am consultat ofertele și am efectuat o comandă compusă din trei articole, două pentru mine și unul pentru soțul meu, că tot se apropia ziua lui onomastică și trebuia să îi pregătesc un cadou.

Am anticipat că-mi va ajunge comanda chiar înainte de ziua lui și nu m-am înșelat!

Site-ul se numește SportsWoomie, produsele sunt aduse din UK și apoi livrate către voi prin intermediul unui curier, iar plata se efectuează ramburs, la primirea coletului.

Așadar, produsele ajung în posesia voastră cam în 14 zile lucrătoare, desigur, și în funcție de stocuri. Partea bună este că pe tot parcursul acestor zile vă puteți urmări comanda, vi se oferă această posibilitate – de a îi vedea statusul – direct din contul vostru de pe site.

De asemeni, vi se oferă transport gratuit pentru comenzile peste 400 lei, iar perioada de returnare este de 14 zile.

Mai mult decât atât, sunteți anunțate prin sms când urmează a vă fi livrată comanda, cu date exacte(ex: Comanda dvs. va fi livrata in data de 15-09-2015 prin intermediul FAN Courier).

Recunosc faptul că am stat puțin cu sufletul la gură până când mi-a ajuns coletul, însă am fost pe deplin mulțumită de afacerea făcută.

Ce îmi amintesc cu exactitate este că suma plătită pentru această comandă a fost de 77 lei, dintre care 14 lei au fost taxele de livrare prin curier, deci pot spune cu mâna pe inimă că am achiziționat chilipiruri din punct de vedere al prețurilor, dar calitative în ceea ce privește materialele și croiala produselor.

Ce am comandat, mai exact?

Mie mi-am cumpărat un pulover de la Star Clothing, roșu cu fulgi de nea, pretabil a fi purtat de Crăciun(de aici și titlul acestei postări) și o pereche de colanți termo de la Goldigga, iar pentru soțul meu am achiziționat o cămașă Pierre Cardin, cu mâneci scurte, despre care trebuie să menționez că se calcă foarte ușor și că a fost preferata lui astă-vară!

În incheiere, ce vă mai pot spune este că mie mi s-au părut foarte serioși și că mi-au câștigat încrederea.

În ceea ce mă privește, voi continua să achiziționez produse de pe acest site ori de câte ori găsesc ceva să-mi trebuiască, la un preț rezonabil.

Mai jos vă las o imagine cu puloverul ce va face parte din ținuta mea pentru acest Crăciun și vă invit să îmi spuneți dacă vă place.

De asemeni, am făcut și un print screen cămășii Pierre Cardin, direct de pe site, ca să vă faceți o idee.

Sper ca această postare să vă fie de folos!

*Puloverul Star Clothing

IMG_20151210_114334

  • Cămașa Pierre Cardin

capture-20151212-002611

Un gând despre &8222;Experiența SPORTS.Woomie&8221;

Lasă un răspuns

