Intense kajal – Yves Rocher

Hello, ladies!

De curând am avut oportunitatea de a testa creionul kajal, retractabil, de la Yves Rocher, despre care trebuie să vă mărturisesc faptul că m-a surprins întru-totul.

În primul rând, am fost puțin confuză atunci când l-am ținut în mână pentru prima dată deoarece arăta ca un ruj.

IMG_20151210_114744

Pentru mine era o vizibilă neconcordanță între ambalaj și inscripția de pe acesta.

Curioasă l-am deschis și am rămas impresionată de forma acestuia, deoarece nu mai văzusem un kajal asemănător.

IMG_20151210_114705

Apoi a urmat utilizarea propriu-zisă: rezultatul a fost WOW!

Negrul intens al kajalului acesta dar și textura sa destul de cremoasă ușurează și scurtează mult timpul de aplicare al acestuia.

Mie mi-a rezistat pe pleoape întreaga zi și s-a demachiat fără prea mult efort, lucru care nu poate decât să mă bucure.

Mai mult decât atât, acest kajal poate substitui fardul negru deoarece se poate blendui/întinde cu degetul sau cu pensula într-un mod foarte simplu și arată foarte, foarte bine.

Mie îmi place, așa că voi continua să îl folosesc.

Voi l-ați încercat?

Cum vi se pare?

2 gânduri despre &8222;Intense kajal – Yves Rocher&8221;

Lasă un răspuns

