Keep calm and …

Hei, fetelor!
Ultima postare în materie de beauty pe anul acesta face referire la modul în care am ales eu să mă relaxez și să mă destresez în perioada sărbătorilor de iarnă: băi cu Mr. Frosty! Cum, cine e Mr. Frosty? Spumantul de baie de la Avon cu mireasmă delicioasă de merișor și portocale(spiced cranberry & orange). 🙂

IMG_20151205_154333

Ori de câte ori am folosit acest spumant, în baia mea a mirosit a sărbătoare, a prăjiturelele pe care mama obișnuia să le pregătească atunci când eram mici, în ajunul Crăciunului, prajiturele cu care îl așteptam pe Moș Crăciun, alături de un pahar cu lapte cald.

Mireasma aceasta de merișor și portocală este unul dintre mirosurile care mie îmi plac la nebunie, mă fac să devin ușor melancolică și mă poartă pe meleaguri demult apuse.

Cât despre produsul în sine, face foarte multă spumă și miroase intens, singurul minus pe care ar putea să-l aivă fiind cantitatea redusă a acestuia de doar 250 ml. Dar e conceput ”cu cap” – făcut să ajungă fix pentru această perioadă magică a anului. ❤

Cine se mai dă în vând după astfel de ediții speciale de Crăciun?

Eu sunt prima cu mâna sus!

keep-calm-and-have-a-bubble-bath-4

 

3 gânduri despre &8222;Keep calm and …&8221;

Lasă un răspuns

