Review șampon uscat Batiste

Hi, ladies!

Vă scriu astăzi despre unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au întâmplat în materie de beauty – șamponul uscat Batiste.

Până odinioară nici nu aveam habar că există așa ceva. Am aflat absolut întâmplător despre existența șampoanelor uscate răsfoind blogosfera de beauty. În acest segment al blogosferei cea mai apreciată marcă de șampoane uscate era Batiste.

După ce în prealabil avusesem oportunitatea de a testa unul în variantă travel size, am mers la Sensiblu și mi-am achiziționat și eu cateva flacoane de Batiste XXL Volume. Atât de încântată am fost de această variantă încât mi-am exprimat mirarea prin intermediul acestei postări și mai apoi am filmat și un scurt clipuleț în care vă arătam cât de ușor îmi refresh-ez eu bretonul(care se îngrașă mult mai repede decât restul podoabei capilare) aici.

De curând am testat și varianta Cherry, despre care înțelesesem că este parfumată: îmi place la fel de mult și este ideală a fi folosită mai ales după ce ați petrecut ore într-un mediu în care vi s-a îmbâcsit părul cu fum de tigară, spre exemplu. Mirosul neplăcut dispare cât ați zice ”Batiste”, iar părul arată ca proaspăt spălat, excesul de sebum de la rădăcină fiind doar o amintire.

Puteți vedea cum m-a ajutat Batiste Cherry chiar aici.

Șamponul uscat Batiste vine în ajutorul nostru, fiind ideal mai ales mamicilor care au programul extrem de încărcat – se împart între job și familie, încercând să le facă pe toate în gospodărie, le rămâne foarte puțin timp pentru ele… Ei bine, în acest produs ați găsit rezolvarea.

În plus, se folosește foarte ușor și este la îndemâna oricui: pur și simplu se agită recipientul, se pulverizează șampon uscat la rădăcină, se masează energic cu degetele, se coafează după preferință și gata!

Este ideal a fi utilizat între două spălări. E una dintre cele mai faine invenții, la drept vorbind.

Trebuie să mai adaug și faptul că este foarte econom, mie un recipient de 200 ml îmi ajunge aproximativ 4-5 luni, în condițiile în care îl folosesc cam de 2-3 ori pe săptămână! Incredibil, nu-i așa?

Acum înțeleg eu cum de unele persoane păreau a avea părul curat tot timpul, la orice oră din zi sau din noapte…

Voi l-ați încercat?

Ce părere aveți despre el?

 

IMG_20151225_234403

 

 

7 gânduri despre &8222;Review șampon uscat Batiste&8221;

Lasă un răspuns

