Pensule de machiaj ieftine și bune

Hello, beautiful ladies!

Pe când îmi spălam pensulele de machiaj mi-a venit ideea de a scrie această postare, mai ales că, cu siguranță toate aspirăm la pensule profesionale de machiaj, însă nu toate ni le putem permite, dar pentru asta sunt eu aici – ca să vă ofer câteva sugestii de pensule ieftine, la îndemâna oricui, la prețuri foarte accesibile și cu rezultate peste așteptări.

Vă vorbesc astăzi despre o parte dintre pensulele de machiaj de la Avon, voi fi transparentă și voi preciza și plusuri dar și minusuri(acolo unde există).

IMG_20160220_102547

Zic să încep cu pensula pe care eu o folosesc cel mai des, cea din mijloc, mai exact pensula pentru conturul feței – eu o folosesc pentru a-mi aplica blush-ul și datorită design-ului unghiular mă ajută să-mi aplic produsul exact acolo unde este nevoie, sub osul pometelui.

Prima pensulă de la stânga la dreapta este o pensulă pentru gene și sprâncene care mă ajută la disciplinarea acestora ori de câte ori este nevoie.

A doua pensulă de la stânga la dreapta este o pensulă unghiuară concepută pentru aplicarea tușului de ochi sub formă de cremă(cel la cutiuță), însă eu mi-am achiziționat două bucăți, pe una o folosesc pentru cake eyeliner, iar pe cea de-a doua pentru a-mi aplica fardul pentru sprâncene. Are perii fini dar in același timp duri, ficși, oferindu-mi o aplicare precisă.

Prima pensulă de la dreapta la stânga este o pensulă pentru sprâncene, partea de jos seamană cu un aplicator pentru mascara și o folosesc pentru a-mi pieptăna sprâncenele și a le disciplina atunci când aleg să le stilizez cu gel pentru sprâncene, iar la celalalt capăt dispune de o pensulă pentru aplicarea fardului pentru sprâncene, are perii foarte fini, calitativi, însă nu prea o folosesc deoarece este prea deasă pentru mine, așa că eu o recomand persoanelor cu sprâncenele mai groase.

A doua pensulă de la dreapta la stânga este o pensulă pentru aplicarea corectorului sub formă de cremă, dar tot cu aceasta puteți uniformiza și corectorul lichid. Este calitativă, are perii foarte fini și adunați, pentru o estompare profesională.

IMG_20160220_102639

Aici puteți vedea cum îmi curăț eu pensulele de machiaj.

Nu recomand pensula pentru aplicarea fondului de ten deoarece lasă peri pe față și nu o recomand nici pe cea pentru aplicarea fardului de pleoape pentru că reține produsul în ea și nu îl aplică pe pleoape – adică faceți risipă de farduri degeaba.

Cât de curand îmi doresc să încerc și noua pensulă pentru conturul feței tot de la avon, pe cea deasă, plată și cu mânerul scurt, aceea în schimb se folosește mai mult la conturarea feței cu corector în mai multe nuanțe. Voi reveni cu impresiile de după testare.

Voi ce pensule de la Avon ați încercat? Care vă plac?

Ce alte mărci de pensule ieftine și bune cunoașteți?

 

 

9 gânduri despre &8222;Pensule de machiaj ieftine și bune&8221;

  1. Barbalata (Puiu) Mirela zice:

    De mult timp nu am mai incercat pensule pentru ca ce am avut (si nu porcarii din piata) nu mi-au placut. Se pierdea fardul, lasa peri etc. Asa ca prefer fara iar sa dau bani pe pensule scumpe….ma lipsesc

    Apreciază

  2. Buna, iti recomand sa arunci o privire si pe aliexpress pentru ca aceste pensule sunt mult mai ieftine 🙂 si gasesti si altele.. eu mi am luat un set de 8 pensule cu 5$ si sunt foarte pufoase si bune. Nu le pica parul 🙂

    Apreciază

    • Buna! M-a batut gandul la un moment dat sa imi fac comanda pe acest site, insa imi e putin cam teama si nici nu prea am rabdare sa astept 30 zile coletul… Plus ca nu stiu de ce, insa banca la care am eu cont nu-mi autorizeaza platile pe site-urile din alte tari si nu le-as putea achita… 😦

      Apreciază

Lasă un răspuns

