Fond de ten Accord Parfait – L’Oreal Paris

Hei, fetelor!

În cadrul postării de astăzi vă scriu pe scurt despre experiența mea de utilizare a fondului de ten Accord Parfait de la L’Oreal Paris, cea mai recentă variantă lansată pe piață, căreia i se făcuse multă reclamă, de altfel.

IMG_20160216_131558

După ce am făcut testul lui Make-up Artistului Alexandru Abagiu de pe site-ul dedicat acestui fond de ten(mai exact aici), a reieșit că nuanța care mi s-ar potrivi ar fi 2.R/2.C – Rose Vanilla și nimic de zis, e fix nuanța ”compatibilă” cu tenul meu.

IMG_20160216_131543

Bun! Eram foarte încântată că îl dețin și foarte curioasă să-l testez, numai că încă de la prima utilizare m-a șocat consistența acestuia – mult prea lichidă pentru gustul meu – deoarece îl cam pierdeam printre degete.

Apoi am fost dezamagită și de faptul că se usca instantaneu, nici nu îl terminam de întins că el se și transforma într-o pudră satinată și ușor făinoasă pe tenul meu!

Și după ce reușeam să îl aplic cât de cât(cu mare greutate), după nici măcar o oră de la aplicare aveam tenul în pete, fața-mi arăta ca un dalmațian!

M-am gândit că poate baza de machiaj ar fi fost problema și mi-am spus să o schimb, să încerc să îl folosesc și într-o altă combinație, însă rezultatul a fost același.

Nu l-am mai utilizat, l-am făcut cadou, dar e drept că nu l-am aplicat decât cu degetele și abia după ce-l dăruisem m-am gândit că poate rezultatul ar fi fost cu totul diferit dacă l-aș fi aplicat cu o pensulă pentru fondul de ten sau cu un beauty blender…

Oricum, în general nu îmi place ideea de review negativ, însă voi mă știți că debordez de sinceritate și că nu vă scriu doar despre experiențele plăcute și flower power, ci și despre cele dezamăgitoare precum aceasta(mai ales că nu e tocmai un produs ieftin – în magazinele DM costă în jur de 65 lei un astfel de fond de ten).

Desigur, acesta reprezintă un caz singular, în momentul de față mă gândesc serios că poate a fost de vină tenul meu destul de uscat și că acest fond de ten e destinat mai curând persoanelor cu un ten ceva mai gras…

Chiar sunt curioasă să citesc și alte păreri/experiențe de după utilizarea acestui fond de ten, așa că aștept cu mare interes comentariile voastre la această postare.

Vă îmbrățișez cu drag! ❤

Lasă un răspuns

