Răsfăț la Salon Cochet by Cristina David

Hello, ladies!!

Majoritatea știți deja că în ceea ce privește partea de cosmetică, îmi place să mă ocup eu însumi de ea, însă la capitolul hairstyle și nail art mă las pe mâna persoanelor abilitate în domeniu deoarece consider că am două mâini stângi.

Cu părul mă descurc cel mai greu pentru că este foarte lung și dificil de coafat, plus că e ”greu” – de regulă coafurile îmi cam atârnă…

Ei bine, astăzi m-am lăsat răsfățată la Salon Cochet(by Cristina David) din Galați, unde o domnișoară foarte calmă și răbdătoare a lucrat la părul preț de o oră și jumătate, cu mare grijă și atenție.

Rezultatul muncii asidue este acesta, iar eu sunt foarte mulțumită pentru că-mi cunosc părul și ca atare știu cam cât de anevoios se lucrează cu acesta.

IMG_20160415_135519 (2)

Îmi place foarte mult cum îmi stă cu bucle însă mie îmi lipsește răbdarea și dorința de a persevera spre a le obține atât de bine. Coafarea părului mă plictisește ca să fiu sinceră, însă ador să fiu aranjată de către altcineva, mai ales dacă este vorba despre o persoană atât de dedicată meseriei sale precum este domnișoara de astăzi(căreia, spre rușinea mea, nu i-am reținut numele).

IMG_20160415_135539 (2)

În ceea ce privește atmosfera din Salonul Cochet(by Cristina David) pot spune doar atât: vă simțiți ca acasă! Atmosfera este foarte prietenoasă, nu este deloc încordată, toate fetele în frunte cu Cristina sunt foarte sociabile și vă primesc cu căldură, încercând să vă facă să vă simțiți cât mai ”de-a casei”, așa că nu aveți cum să nu legați o prietenie/amiciție cu personalul acestui salon.

Cât despre serviciile pe care Salonul Cochet le pune la dispoziția dvs, acestea pot fi consultate pe pagina de Facebook a acestuia(aici) sau pe site-ul Cristinei pe care îl puteți accesa aici.

Dacă sunteți din Galați(și nu numai) e musai să treceți și voi pe la Salon Cochet! Nicio măcar o urmă de regret nu veți avea!

Deci… Așa-i că-mi stă bine cu bucle? 😀

IMG_20160415_135508

Follow my blog with Bloglovin

Lasă un răspuns

