Attraction Fatale – Melkior

Hi, beautiful!

Îmi amintesc că am descoperit brand-ul Melkior – cosmetice profesionale prin iarnă(decembrie ’15), iar de atunci în fiecare lună îmi achiziționez câte ceva de la ei, mânată de dorința de a le încerca toate produsele.

De curând a venit rândul lacurilor de unghii: prima dată mi-am achiziționat întăritorul pentru unghii express(despre care vă voi scrie în curând) și după ce cu ajutorul acestuia au început sa-mi crească și mie unghiile am optat și pentru lacuri de unghii colorate.

Prima nuanță pe listă a fost o vișină putredă numită Attraction Fatale(varianta mini la 10 ml așa cum o numesc ei, însă mie mi se pare a fi o oja full size în toată regula!) și care arată cam așa:

IMG_20160328_212111.JPG

Am folosit-o pe unghiile de la picioare și arată ABSOLUT DEMENȚIAL!

Priviți:

12998669_1312540282106514_9161301135808435560_n

Nu prea am fost încântată de consistența acestei oje, este relativ subțirică și trebuie aplicată cu grijă, nu puneți o cantitate mare deodată ca să nu vă cadă din pensulă, mă așteptam să fie puțin mai groasă, însă la cât de fain se vede și la cât de mult rezistă pe unghii, asta rămâne chiar ultima mea grijă!

Îmi place foarte mult finish-ul acesteia care este lucios ca de gel, iar luciul observ că și-l menține în continuare, nu s-a matifiat în timp(și spun în timp deoarece am aplicat-o acum vreo două săptămâni și încă e la locul ei!), plus că unghiile nu mai sunt așa de casante, nu se mai rup și nu se mai exfoliaza așa ușor.

Eu pot spune că m-am convins: și lacurile de unghii de la Melkior sunt de calitate superioară și își merită toți banuții, la fel ca toate produsele lor încercate de mine până acum!

Dacă vă tentează această nuanță o puteți achiziționa de aici.

Pe mine mă bate gânul să-mi mai achiziționez și alte nuanțe, deja am pus ochii pe câteva.

Cine a mai folosit lacuri de unghii Melkior? Cum vi se par?
Follow my blog with Bloglovin

Lasă un răspuns

