Testare produse şi servicii în mod gratuit (II)

Bine v-am regăsit, dragile mele!

Acum ceva timp am mai descoperit o companie care organizează campanii de testare a diverse produse și servicii, condițiile de îndeplinit pentru a păstra produsul la sfârșitul campaniei fiind foarte simple.
N-am putut să țin numai pentru mine această mică descoperire, așa că vă las aici un link pentru a vă face cont: http://bit.ly/27EE2W7, garantându-vă că se merită!

Momentan rulează o campanie la detergentul de vase Fairy Romania!
Eu spun că nu e cazul să o ratați!
Follow my blog with Bloglovin

Lasă un răspuns

