Nail Express Hardener – Melkior

Hi, ladies!

De mică tânjeam după unghii lungi, frumoase și pictate în culori tari, însă se pare că moștenirea mea genetică a fost de o cu totul altă părere… Cred că și-a spus: ”Hai să o facem pe această domnișoară să își bage unghiile în gât de ciudă! Dar stai… Care unghii? :))”… Da, exact așa au stat lucrurile în cazul meu pentru muuuuulți ani de zile: unghiile mele se rupeau imediat ce apucau să treacă și ele 2-3 mm de buricele degetelor.

Pentru mine faptul că între timp s-a inventat manichiura cu gel a fost ca o binecuvântare, numai că la un moment dat a devenit destul de stresant să merg la întreținere, nu mai vorbesc de costuri.

Dar iată că lucrurile au evoluat în și mai bine pentru mine, totul schimbându-se radical în momentul în care am descoperit întăritorul de unghii Express de la Melkior.

IMG_20160322_094540.JPG

Nail Express Hardener de la Melkior are o nuanță plăcută de alb-lăptos foarte asemănător cu cel care se folosește ca finish la manichiura franțuzească(eu sunt înnebunită după culoarea asta semi-transparentă!), se usucă foarte repede, are un finish lucios ca de gel, întărește unghiile instantaneu, plus că rezistă foarte mult pe unghii, nu se ciobește/cojește.

IMG_20160322_094559

Se spune că acest întâritor este indicat mai ales persoanelor care au unghiile foarte fragile, deteriorate și casante de după îndepărtarea manichiurii cu gel, însă la mine nu a fost cazul, eu l-am achiziționat strict pentru a le oferi unghiilor mele o mai bună rezistență și iată că a funcționat!

IMG_20160322_094618

Vă las mai jos și modul acestuia de folosire pentru rezultate optime:

  • Se aplică un strat în prima zi, a doua zi se mai aplică un strat;
  • A treia zi se șterge și se repetă aplicarea în același mod timp de 2-3 săptămâni;
  • Se poate aplica săptămânal ca o bază tratament înainte de aplicarea lacului de unghii.

Nuanța acestui întăritor de unghii express după aplicarea a două straturi este așa:

IMG_20160427_210024

Și, după ani de zile în care suspinam după unghii mai lungi, naturale, am reușit să le ”cresc” și să le dau o formă de migdală, cam așa:

IMG_20160506_102923

He-he… Sunt foarte mulțumită! E destul de bine, zic eu, după ani de zile în care unghiile mi se rupeau din carne, efectiv! Pentru mine întăritorul de unghii Express de la Melkior a devenit absolut indispensabil și sunt foarte fericită că l-am descoperit!

În cazul în care vă tentează acest produs, îl puteți achiziționa de aici, transportul prin curier fiind gratuit. Vă asigur că rezultatele se văd imediat!

De curiozitate, l-a mai folosit cineva?

Follow my blog with Bloglovin

3 gânduri despre &8222;Nail Express Hardener – Melkior&8221;

Lasă un răspuns

