Despre fardurile Melkior + tehnică de machiaj

Bine v-am regăsit, dragile mele!

După ce am văzut destul de multe persoane nemulțumite de fardurile profesionale(și nu numai), m-am hotărât să vă scriu ”care-i faza” cu acestea și de ce aplicate direct pe piele acestea nu sunt deloc intense sau nu au nuanța scontată.

Recunosc, la început și eu am avut această dilemă, dar parcurgând un seminar de tehnici de machiaj am înțeles ce și cum, astfel că acum vă voi vinde un pont folosind pentru demonstrație un fard în nuanța Dreams, de la Melkior – cosmetice profesionale.

IMG_20160511_163944.jpg

Dreams este o nuanță foarte interesantă de verde-smarald, dar care aplicată fără nicio bază nu are deloc culoarea și intensitatea din recipient, nici pe departe! În schimb, datele problemei se schimbă radical dacă folosiți fie o bază pentru fardul de pleoape precum cea despre care v-am vorbit aici(și care aparține tot celor de la Melkior, ceea ce înseamnă că-s direct compatibile), fie dacă aplicați mai întâi pe pleoape un creion alb, cu o textură moale, care să se întindă cu ușurință.

Cea din urmă este de fapt faimoasa tehnică a creionului, fiind una dintre tehnicile care ajută fardurile de pleoape să reziste mai mult decât de obicei, fixându-le foarte bine.

Iată mai jos demonstrația menită să vă convingă:

13278121_1721474831467191_650298456_n

Se observă foarte clar cum în primul caz(cel fără bază) nuanța este nedefinită și nu arată în niciun fel, iar în cel de-al doilea caz, cel cu baza de creion alb a devenit exact culoarea verde-smarald din recipient! Și ghiciți care dintre cele două variante s-a demachiat mai greu! Cea în care s-a utilizat tehnica creionului, evident!

Sfatul meu este ca în momentul în care vă achiziționați farduri să luați în calcul și investiția într-o bază calitativă pentru fardul de pleoape sau măcar într-un creion kajal alb, din mai multe motive: unul ar fi acela că vă vor intensifica nuanțele fardurilor, al doilea ar fi că le conferă o mai bună rezistență, al treilea motiv ar fi acela că le ajută în a nu se mai strânge în pliurile ochilor și lista poate continua.

Apropo, dacă vă face cu ochiul fardul de mai sus, aflați că îl puteți achiziționa cu transport gratuit prin curier de aici.

Și acum sunt curioasă: câte dintre voi știați sau foloseați deja această tehnică de machiaj?
Follow my blog with Bloglovin

Un gând despre &8222;Despre fardurile Melkior + tehnică de machiaj&8221;

Lasă un răspuns

