Ce mi-am cumpărat de Black Friday

Hei, fetelor!

Așa cum vă promiteam pe pagina de Facebook  acum câteva zile, am așteptat să-mi fie livrate toate comenzile plasate de Black Friday(pe 18 nov în cazul meu) ca să vă arăt ”pe ce-am pus mâna” anul acesta.

Am plasat 5 comenzi în total, patru pe site-ul Elefant și una pe site-ul Melkior, iar în imaginea de mai jos am reunit toate produsele:

IMG_20161126_132805.JPG

Explicația pentru care am plasat patru comenzi pe site-ul Elefant a fost aceea că s-a numărat printre cele mai accesate site-uri în data de 18 nov și am încercat să evit cumva epuizarea stocurilor… Site-ul ”a căzut” destul de des așa că ori de câte ori ”l-am prins” funcționând am plasat câte o comandă.

Astfel, prima comandă plasată pe site conținea cele două truse de farduri de la IDC COLOR Make Up, una NATURAL cu nuanțe superbe și sidefate de nude,

IMG_20161126_153148.JPG

una SMOKE, jumătate dintre nuanțe fiind nude, iar cealaltă jumătate – nuanțe de gri, numai bune pentru un smokey eye(toate sidefate),

IMG_20161126_152933.jpg

plus o mascara Extra Super Lash de la Rimmel London, concepută pentru a curba genele și a le alungi.

IMG_20161126_152016.jpg

A doua comandă a conținut cărțile din imagine(primele patru, pentru că pe cea de-a cincea am primit-o cadou de la ei), cărți ce mi le-am dorit foarte mult pentru colecția mea personală și pe care le-am găsit la prețuri foarte accesibile. De obicei îmi place să am în bibliotecă acele cărți care mi-au schimbat ori mi-au îmbunătățit viziunea asupra vieții.

A treia și a patra comandă au conținut fiecare câte un ceas CASIO unisex(am surprins în cadru numai unul, pe celălalt l-am comandat pentru a-l face cadou cuiva drag).

IMG_20161126_141711.jpg

De mult îmi căutam un ceas mai casual-sport și n-am putut să mă hotărăsc asupra unuia, însă acesta chiar mi-a căzut cu tronc, mi-a plăcut datorită simplității lui – clasic dar totodată modern fiind confecționat integral din silicon, era la un preț mai mult decât accesibil și e și de la unul dintre brand-urile mele preferate în materie de ceasuri – CASIO.

În ceea ce privește site-ul Melkior, acesta a funcționat foarte bine, nu am întâmpinat nicio dificultate în a plasa comanda, iar de la ei mi-am comandat strict ceea ce aveam nevoie și anume tratamentul pentru unghii Nail Express Hardener despre care v-am povestit aici, o mascara Extra Volume, o pilă roșie pentru unghii și o ascuțitoare pentru creioanele dermatografe/contur pentru buze.

1089-thickbox_default.jpg

Cât despre livrare, aceasta a fost complet gratuită în cazul ambelor site-uri: comenzile plasate pe site-ul Elefant au fost ridicate din Pick-up Point-ul din localitate, iar Melkior oferă clienților săi și luna aceasta transport gratuit indiferent de valoarea comenzii.

Să vă mai spun și că livrările s-au efectuat în decursul zilei de 19 nov, deci sâmbătă(a doua zi)?! 😀

Cam atât m-a tentat pe mine anul acesta, am încercat să nu fac achiziții inutile, ci să mă limitez strict la ceea ce aveam nevoie. De asemeni, în măsura în care am putut, am încercat să urmăresc prețurile și să elimin din schemă falsele reduceri. Au rămas în coș strict produsele care au beneficiat de o reducere reală și plauzibilă.

Voi ați profitat de reducerile de Black Friday? Ce anume v-ați achiziționat?

Follow my blog with Bloglovin

 

4 gânduri despre &8222;Ce mi-am cumpărat de Black Friday&8221;

    • Surprinzator, ambele sunt foarte pigmentate, nu sunt prafoase, nu cad de pe pleoape si nici nu mi s-au adunat in pliurile ochilor. Chiar isi merita banii(cea cu ambalaj metalic a costat 18 lei, cealalta 10 lei – dupa reducere). Ai dreptate, si mie mi s-au parut ca aduc f mult cu cele de la UD ca si design! 😀

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

