Bijuterii atent lucrate – Brigitte Bijoux

Bine v-am regăsit, fetelor!

Nu știu voi cum sunteți, însă în ceea ce mă privește când vine vorba despre bijuterii consider că niciodată nu am suficiente și la un moment dat mă plictisesc de ele, îmi doresc altele noi și încep să caut pe internet să văd ce se mai poartă sau ce mi-ar mai putea intra în grații.

Să tot fie vreo doi ani de zile de când prefer seturile de cercei și pandantiv deoarece mi se pare mie că arată mai bine să am același model de bijuterie atât la urechi cât și la gât.

N-am să vă ascund faptul că de ceva vreme au început să-mi placă seturile unicat, le consider mai atractive și îmi plac îndeosebi cele lucrate handmade. Faptul că cineva a pus suflet în realizarea acelor bijuterii mă face să le port cu o și mai mare mândrie!

Iată că în căutările mele am găsit în Oradea o astfel de persoană care lucrează cu multă imaginație și migală bijuterii de tot felul, din argint 925 cu elemente Swarovski. O găsiți cu ușurință pe Facebook, fie pe pagina Brigitte-Swarovski Oradea, căreia îi puteți da un like aici pentru a fi la curent cu toate noutățile pe care le postează sau pe contul Brigitte Bijoux aici unde puteți da Add friend sau Follow pentru a-i urmări activitatea.

Ce am eu de la Brigitte Bijoux? Evident, două seturi compuse din cercei și pandantiv, ambele în formă de inimioară (că doar nu se poate februarie fără ❤ ).

Unul dintre seturi este pe montură de argint 925 cu Swarovski roșu, tortița cerceilor este solidă, are un sistem de închidere foarte sigur, iar orificiul pandantivului este destul de încăpător, astfel că se pretează și acelora dintre voi care preferați un șnur din organza sau din satin în locul lănțișorului de argint.

17308870_1875248632756476_2671586495115785277_n.jpg

 

Cel de-al doilea set este pe montură de argint 925 cu Swarovski într-o delicată nuanță de lila, cerceii se închid cu șurub și au o lucrătură deosebită în formă de scoică pe lobul urechii, iar pandantivul are partea din argint ușor răsucită.

17425931_1875248499423156_1286032271941122008_n.jpg

Dacă vă plac seturile alese de mine și doriți să le achiziționați însă nu se mai află pe stoc, nu intrați în panică, acestea vă vor fi realizate pe bază de comandă și expediate fie prin intermediul Poștei Române, fie prin curier rapid, după preferințe.

Chiar mă gândeam cât de ușoară a devenit cumpărarea cadourilor! Practic, suntem la doar un click distanță de superbele bijuterii create de către Brigitte Bijoux și cu siguranță vor fi pe placul celor cărora le vom dărui având în vedere că sunt unicat și confecționate manual, cu deosebită grijă și atenție la detalii. Și pentru a nu vă aglomera, vă recomand să începeți de pe acum să răsfoiți albumele cu bijuterii și să plasați comenzile, pentru  a intra în posesia acestora în timp util și a scăpa de o grijă în plus. 🙂

Cine mai are astfel de seturi? Ce bijuterii marca Brigitte Bijoux vă fac cu ochiul?
Follow my blog with Bloglovin

4 gânduri despre &8222;Bijuterii atent lucrate – Brigitte Bijoux&8221;

Lasă un răspuns

