Fiți diferite: purtați creații Catwork Catshop de pe Joa-Shop

Hello! Bine ați revenit pe blog! 🙂

Postarea de astăzi e despre îmbrăcăminte: dezamăgită fiind de faptul că la nivelul unui oraș relativ mic majoritatea persoanelor se îmbracă cu hăinuțe achiziționate de prin aceleași magazine, fapt ce le face să arate precum niște copii xerox, am început să navighez pe internet în căutarea unor articole vestimentare altfel decât cele pe care le văd la orice pas.

Căutarea mea nu a fost în zadar și am gasit ce îmi doream – un magazin online românesc cu produse diferite de ceea ce se găsește pe piață: Joa Shop pune la dispoziția celor care le vizitează site-ul o gamă de articole vestimentare pentru femei și copii, create cu pasiune.

De altfel, îi găsiți și pe Facebook cu numele Catwork Catshop, sugestia mea fiind să le dați Follow pentru a fi mereu la curent cu toate noutățile!

Când am descoperit site-ul și pagina de Facebook eram precum un copil într-un magazin de jucării: nu știam la ce să mă uit prima dată, dar în final mi-au căzut cu tronc două tricouri pe care le puteți vedea în imaginile de mai jos.

Pentru că tot se poartă imprimeurile florale anul acesta, am pus ochii pe un tricou negru decorat cu maci roșii – contrastul mi se pare uimitor:

page

Tricoul este confecționat dintr-un material foarte prietenos cu pielea, fin la atingere, un bumbac amestecat cu vâscoză, nu se șifonează, este fronsat pe laterale și conferă lejeritate și confort datorită lucrăturii mânecilor, iar în zona gâtului tăietura este ușor bărcuță.

Dacă vă face cu ochiul, îl puteți avea comandându-l de aici.

Al doilea tricou se pliază pe denumirea blogului meu deoarece are ca imprimeu fluturași drăgălași pe fundal alb:

pagel.jpg

Acesta este confecționat din bumbac 100% cu ripsații,  nu se sifonează, este un model comod, perfect mulat și ușor decoltat în zona bustului.

Tricou cu fluturași vă puteți comanda și voi de aici.

Pentru a le întreține imprimeurile în bune condiții eu le spăl și le calc întoarse pe dos, lucru care le face să arate ca noi chiar și după multe spălări.

Eu sunt foarte încatată de creațiile Joa Shop a.k.a. Catwork Catshop deoarece sunt diferite de tot ce se vinde pe piața de profil la momentul actual, imprimeurile sunt unicat și mare parte dintre ele de inspirație tradițională românească, sunt create cu suflet, lucrate atent și cu grijă, drept pentru care pe mine m-au câștigat ca promotor și client al acestora!

Vă plac tricourile alese de mine? Ce articole de pe site vă fac cu ochiul? 🙂
Follow my blog with Bloglovin

2 gânduri despre &8222;Fiți diferite: purtați creații Catwork Catshop de pe Joa-Shop&8221;

Lasă un răspuns

