Ce trebuie să știți despre bronzarea la solar

Dragile mele, pentru astăzi am ales să vă povestesc despre experiența mea privind solarul de bronzare.

Dintotdeauna am adorat pielea bronzată, mi se pare că arată minunat în orice anotimp și parcă până și hainele se așază și arată altfel pe o piele ușor creolă. Mama natură m-a înzestrat cu o piele cu pigment, așa că ori de câte ori am avut intenția de a mă bronza natural m-am înegrit direct, ceea ce nu poate să fie decât minunat! 🙂

Numai că, după cu bine ați putut observa, de la un an la altul verile din țara noastră au început să fie din ce în ce mai blânde, astfel că efectul bronzării la soare nu prea mai e cel scontat și dacă autobronzantele pot da greș, mai rămâne o variantă de a avea un bronz uniform, intens și frumos: bronzarea la solar.

Îmi doream de mult să merg la solar, dar niciodată nu mi-am luat inima în dinți până anul acesta în luna aprilie când cred că divinitatea a vrut ca eu să o întâlnesc pe posesoarea unui salon de înfrumusețare de aici din Galați, Taboo Tan (click pe numele salonului pentru a le accesa pagina de Facebook și a fi la curent cu toate noutățile și ofertele acestuia).

18470931_1907822042832468_879211658_n.jpg

Ramona m-a invitat la salon și mi-a explicat care este procedura, realizându-mi totodată un plan de bronzare conform tipului meu de piele, astfel că am început bronzarea cu o ședință de 6 min, apoi am continuat cu una de 8 min, 10 min, după care am trecut la 12 min și acolo am rămas până în prezent (însă intenționez să trec treptat la 14 min și cred că maximul de minute pe care îl voi sta în solarul de bronzare va fi de 16).

Solarele salonului Taboo Tan sunt verticale, marca Luxura – miezul solarelor la momentul actual și pentru că s-a dorit deservirea tuturor tipurilor de persoane, unul dintre solare este ceva mai spațios special gândit pentru clientele care se știu suferind de claustrofobie dar care își doresc să apeleze la serviciile salonului de bronzare.

17499457_1218044548300974_1774705837319224371_n.jpg

Eu m-am bronzat atât în cel normal cât și în cel mai spațios și în ambele m-am simțit minunat, au ventilație foarte bună, am rezistat foarte bine în acestea și în compania muzicii bune nici n-am simțit când a zburat timpul.

Ce trebuie să știți dacă este pentru prima dată când mergeți la solar:

  1. Exfoliați-vă și hidratați-vă pielea corpului cu o seară înainte de a merge la solar pentru a absorbi mai bine razele UV;
  2. Nu este recomandat să faceți duș cu 1 oră înainte de solar;
  3. Nu este recomandat să folosiți loțiune de corp obișnuită sau ulei/cremă cu SPF înainte de expunerea la solar deoarece acestea anulează rezultatul sedinței de bronzare;
  4. Înainte de a intra în solar îndepărtați-vă orice urmă de machiaj, parfum, deodorant de pe piele și scoateți-vă toate bijuteriile pentru a vă bronza uniform;
  5. Singura loțiune pe care o puteți aplica înainte este aceea special creată pentru bronzarea la solar, deoarece are în compoziție acceleratori de bronzare care stimulează melanina (nu este obligatorie, însă accelerează bronzarea cu 30-50%);
  6. În timpul bronzării țineți ochii închiși și folosiți ochelari de protecție special creați pentru bronzarea în solar (dacă purtați lentile de contact e necesar să le scoateți înainte) și cască de unică folosință pentru protejarea podoabei capilare;
  7. După solar puteți face duș după 2 ore de la expunere dacă nu ați folosit loțiune cu accelerator de bronzare și după 4 ore dacă v-ați aplicat loțiune;
  8. După duș este recomandat să folosiți o loțiune sau un ulei pentru corp pentru a menține hidratarea optimă a pielii și a evita deshidratarea;
  9. Nu abuzați de expunerea la solar: este indicat ca între ședințe să faceți o pauză de 48 de ore (o regulă ar fi aceea ca pe parcursul a 3 săptămâni să nu depășiți 10 ședințe de solar).

În ciuda riscurilor vehiculate de-a lungul vremii, expunerea la solarul de bronzare aduce cu sine și o serie de beneficii precum:

  1. Vitamina B6 formată sub acțiunea luminii UV este absorbită direct la nivelul inimii, al pielii și oaselor;
  2. Solarul ajută la remedierea problemelor pielii (acnee, psoriazis);
  3. Expunerea la razele UV reduce presiunea sanguină și diminuează riscul de producere a infarctului miocardic;
  4. Expunerea la solar reduce sensibilitatea la infecții în timpul ședințelor de antrenament ale sportivilor de performanță;
  5. În cazul afecțiunilor renale grave razele UV remediază carența de vitamina D din organism;
  6. Lumina UV atenuează tulburarile legate de menopauză și de irigare sanguină;
  7. Razele UV activează eliberarea de serotonină și declanșează modificări psihologice pozitive traduse printr-o reală stare de bine.

Iată ce ar trebui să conțină gentuța voastră pentru solarul de bronzare:

18471213_1907820769499262_1141541822_n.jpg

  1. Șervețele umede demachiante – pentru a vă îndepărta machiajul și impuritățile de pe ten și de pe corp înainte de expunerea la solar;
  2. Clamă/elastic pentru păr;
  3. Cască de unică folosință pentru protecția părului (de obicei saloanele pun la dispoziția clientelor astfel de căști, însă eu prefer să fiu asigurată tot timpul pt că nu se știe niciodată – se găsesc de cumpărat pe site-urile de consumabile pt saloane);
  4. Ochelari de protecție (teoretic ar trebui ca saloanele să pună la dispoziția clientelor o astfel de pereche de ochelari de bronzare, însă în opinia mea este până la urmă o chestiune de igienă și-ar fi indicat să-i aveți pe-ai voștri, mai ales că nici nu sunt scumpi, vă puteți comanda și voi o pereche de aici sau de aici, mă rog, găsiți o mulțime de variante la o căutare atentă pe Google);
  5. Deodorant pentru a vă reîmprospăta după ce ieșiți din solar (mai ales că sunteți nevoite să îl îndepărtați la intrarea în acesta);
  6. Servețele uscate (nazale) cred că oricine are în geantă, de aceea n-am mai considerat c-ar fi cazul să le introduc în fotografie.

Oricum, eu am tot timpul în geantă articolele pe care le vedeți mai sus, dar cel mai tare mă încântă husa neagră cărei i-am găsit o întrebuințare foarte faină – mi-am băgat în ea ochelarii de bronzare și o cască de unică folosință, să le am tot timpul cu mine, pentru că nu se știe niciodată când îmi fac timp să merg și la solar chiar dacă în ziua respectivă nu era neapărat în plan să fac asta. 🙂

18471286_1907820756165930_1920383726_n.jpg

Ar mai fi încă un aspect de lămurit pentru c-am tot văzut întrebări legate de acesta pe internet, multe persoane se întreabă dacă se pot băga goale în solar ori dacă trebuie să-și păstreze chilotul pe ele, ideea este în felul următor: sunteți singure în camera respectivă, nu vă vede nimeni, așa că fără niciun fel de problemă vă puteți băga goale în solar dacă vă doriți să vă bronzați fără urme, însă eu am ales varianta bronzării cu chiloțel pentru a fi mai vizibil de unde am plecat și unde am ajuns cu bronzarea.

Și-acum sigur că vă întrebați cam care sunt rezultatele mele după folosirea solarului de bronzare, așa că iată diferența după 12 ședințe (6, 8, 10, 12, 12, 12, 12, 12, 12, 12, 12, 12 min):

 

18471396_1907835112831161_1975218418_n

Foarte mulțumitor rezultatul, aș zice, mai ales c-am început să frecventez imediat după schimbarea neoanelor! 😀

Dacă sunteți din Galați și încă mai căutați un salon cu servicii profi la prețuri foarte decente și unde să vă simțiți ca la voi acasă, eu vă recomand să treceți pe la Taboo Tan pentru că tot personalul este foarte volubil și prietenos! Eu revin cu drag de fiecare dată!

Ia să văd, câte dintre cititoarele mele aleg să se bronzeze la solar?
Follow my blog with Bloglovin

2 gânduri despre &8222;Ce trebuie să știți despre bronzarea la solar&8221;

Lasă un răspuns

